خنده دار فکر کن؛ خنده دار بنویس
فیلمنامه کمدی در ساختار با فیلمنامه های دیگر شاید تفاوتی نداشته باشد، یعنی همان مقدمه و پیرنگ و تعلیق را نیاز داشته باشد، اما جنس ابزار نوشتن در فیلمنامه کمدی تا حدود زیادی متفاوت است.
مختصات فیلمنامه کمدی بیش از پیش از ذهن فیلمنامه نویس کمدی نشأت میگیرد و ما در این کارگاه همراه با رضا مقصودی تلاش می کنیم تا به این مختصات برسیم و چارچوب های ذهن یک کمدی نویس را به چالش بکشیم.
رضا مقصودی نویسنده فیلمنامه های «لیلی با من است» و «همیشه پای یک زن در میان است» و همچنین کارگردان و نویسنده «خجالت نکش» با ما در رابطه با دنیای نوشتن سخن می گوید.
فیلمنامه کمدی در ساختار با فیلمنامه های دیگر شاید تفاوتی نداشته باشد، یعنی همان مقدمه و پیرنگ و تعلیق را نیاز داشته باشد، اما جنس ابزار نوشتن در فیلمنامه کمدی تا حدود زیادی متفاوت است.
مختصات فیلمنامه کمدی بیش از پیش از ذهن فیلمنامه نویس کمدی نشأت میگیرد و ما در این کارگاه همراه با رضا مقصودی تلاش می کنیم تا به این مختصات برسیم و چارچوب های ذهن یک کمدی نویس را به چالش بکشیم.
رضا مقصودی نویسنده فیلمنامه های «لیلی با من است» و «همیشه پای یک زن در میان است» و همچنین کارگردان و نویسنده «خجالت نکش» با ما در رابطه با دنیای نوشتن سخن می گوید.