رونمایی از پوستر جدید آپاراتچی

فیلم طاهرفر با استقبال بیش از 80 هزار مخاطب روبرو شد

رونمایی از پوستر جدید آپاراتچی

راه نوشت راه نوشت
| یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 | مدت زمان مطالعه : 1 دقیقه
همزمان با ادامه اکران های فیلم سینمایی آپاراتچی، پوستر جدید این فیلم منتشر شد.

به گزارش راه نوشت، همزمان با ادامه اکران‌های فیلم آپاراتچی، به کارگردانی قربانعلی طاهرفر و تهیه کنندگی سجاد نصراللهی نسب، پوستر جدید این فیلم با طرحی از محمد تقی پور منتشر شد.

جدیدترین پوستر فیلم آپاراتچی

جدیدترین پوستر فیلم سینمایی آپاراتچی

فیلم آپاراتچی ‌قصه‌ای متفاوت و شیرین از دلبستگی‌های عجیب یک نقاش ساختمان است که دلداده سینما است و در میان بحران‌های کوچک و بزرگ دهه 60، رویای کسب سیمرغ را در سر می‌پروراند.

استقبال بی سابقه از فیلم آپاراتچی در شهرهای بدون سینما

این فیلم متفاوت که اکران هایش در سینماها و شهرهای بدون سینما با استقبال مخاطبان همراه است، تاکنون توانسته بیش از ۸۰ هزار مخاطب به خود اختصاص دهد.

گفتنی است همزمان با آغاز اکران‌های نوروزی فیلم آپاراتچی، این فیلم به چرخه اکران‌های مردمی عمار وارد شده و هم اکنون کلیه علاقمندان می‌توانند از طریق صفحه تماشا و اکران فیلم آپاراتچی در سایت عماریار نسبت به اکران این فیلم در مدارس، مساجد، دانشگاه‌ها و مراکز موردنظر خود اقدام نمایند.

بازیگران و عوامل فیلم آپاراتچی

تورج الوند، هومن برق نورد، فاطمه مسعودی‌فر، رضا ناجی، حسین عابدینی، وحید مبصری، ولی فروتن، امین گلستانه، پوریا میاندهی، شهرام خزرایی، بهنام تشکر، امید روحانی وعلیرضا استادی از جمله هنرمندانی هستند که در فیلم آپاراتچی به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم محصولی مشترک از مدرسه اندیشه و هنر (ماه)، سازمان سینمایی سوره و بنیاد سینمایی فارابی بوده و مسعود ملکی مشهور مجری طرح آن است.

نظر مخاطب
راه نوشت راهی برای عبور از سینمای سانسور. اینجا محصولات عماریار را تحلیل می‌کنیم، با نگاهی نو درباره مستندها، فیلم‌ها و سریال‌ها می‌نویسیم و جدیدترین مطالب مربوط به جبهه فرهنگی انقلاب را دنبال می‌کنیم.
تهران، بلوار کشاورز، خیابان ۱۶ آذر، روبروی خیابان پورسینا، پلاک ۶۰ تلفن: 42795910-021