نظرسنجی بهترین مستند جبهه فرهنگی انقلاب در سال 1402 شروع شد

برای سومین سال متوالی در عماریار

نظرسنجی بهترین مستند جبهه فرهنگی انقلاب در سال 1402 شروع شد

راه نوشت راه نوشت
| چهارشنبه 01 فروردین 1403 | مدت زمان مطالعه : 9 دقیقه
برای سومین سال متوالی نظرسنجی انتخاب برترین مستند جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آغاز شد.

به گزارش راه نوشت، همزمان با فرارسیدن بهار طبیعت و عید نوروز، نظرسنجی انتخاب برترین مستند 1402 جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در عماریار کلید خورد. 

نحوه و زمان شرکت در نظرسنجی برترین مستند جبهه انقلاب

برای شرکت در نظرسنجی کافی است با مراجعه به سایت عماریار، 3 مستند موردعلاقه خود را انتخاب و از تیم عماریار عیدی ویژه دریافت کنید. این مسابقه از اول فروردین آغاز می‌شود و تا سیزدهم ادامه خواهد داشت. در پایان از مستندهای برگزیده نگاه مردمی تقدیر به عمل خواهد آمد. 

نظرسنجی برترین مستند 1402 جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

جوایز نظرسنجی برترین مستند جبهه انقلاب 1402

نتایج نظرسنجی، 20 فروردین همزمان با روز هنر انقلاب اسلامی ایران اعلام می‌شود و 5 نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه از جوایز زیر بهره مند خواهند شد:

  • نفر اول: کمک هزینه سفر به مشهد مقدس؛
  • نفر دوم: هدفون مخصوص بازی؛
  • نفر سوم: ساعت هوشمند؛
  • نفر چهارم: اشتراک 6 ماهه عماریار؛
  • نفر پنجم: اشتراک 3 ماهه عماریار.

دانلود و تماشای رایگان مستندهای راه‌ یافته به نظرسنجی

در تعطیلات ابتدای سال و همزمان با ماه مبارک رمضان، شرایطی فراهم شده تا تماشای کلیه مستندهای راه یافته به نظرسنجی رایگان باشد. در دورهمی‌های دوستانه یا خانوادگی به راحتی می‌توانید به پرمخاطب‌ترین مستندهای سال گذشته دسترسی داشته باشید و اوقات مفیدی را پشت سر بگذارید.

تیزر معرفی آثار راه یافته به نظرسنجی برترین مستند 1402

لیست آثار راه یافته به نظرسنجی 

در ادامه به معرفی آثار راه یافته به سومین دوره نظرسنجی برترین مستند جبهه انقلاب می‌پردازیم. این مستندها پرمخاطب‌ترین آثاری بودند که در سال 1402 از سایت عماریار، شبکه‌های مختلف سیما و البته شبکه اکران‌های مردمی فیلم عمار منتشر شده‌اند.

برای تماشای هر اثر روی پوستر آن کلیک کنید.

1. آقا مصطفی

مستند سینمایی آقا مصطفی، روایتی متفاوت از بخش مهم زندگی و زمانه شهید مدافع حرم، آقا مصطفی صدرزاده است که می‌تواند الگویی برای همه فعالان فرهنگی باشد. در این مستند، بستگان و آشنایان شهید خاطراتی از دوران کودکی، نوجوانی و جوانی وی روایت می‌کنند که در خلال آن با مجاهدت‌‌ها و فعالیت‌های فرهنگی آقامصطفی آشنا می‌شوید. شهید صدرزاده با مدل جذب قوی که داشته توانست در محله کهنز شهریار انقلابی به پا کند که حتی لات‌های منطقه هم مجذوبش شدند.

همچنین بخوانید: آقا مصطفی یا سید ابراهیم؟

این مستند محصولی از مدرسه اندیشه و هنر (ماه) است که سال 1401 به کارگردانی سید ابراهیم بدرالدین ساخته شده است.

پوستر مستند آقا مصطفی

2. قاعده بازی

مستند قاعده بازی به این می‌پردازد که در طول جنگ 8 ساله یمن با ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان سعودی، چه اتفاقاتی افتاده است و چگونه یمن در این شرایط توانسته به یکی از قدرت‌های منطقه تبدیل شود؛ تا آنجا که پس از عملیات طوفان الاقصی خواب را از چشمان آمریکا و رژیم صهیونیستی ربوده است.

مستند قاعده بازی به کارگردانی حسن وزیرزاده، در چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار برنده فانوس بهترین فیلم جشنواره شد و جایزه ویژه خنجر یمنی را از سوی هیئت داوران دریافت کرد.

پوستر مستند قاعده بازی

3. سرزمین آتش

مستند سرزمین آتش با معرفی منطقه قفقاز، تاریخچه‌ای از درگیری‌ قدرت‌های مختلف را در این منطقه بیان می‌کند و با ورود به زمانه کنونی، ضمن بررسی نقش کشورهای همجوار همچون ترکیه و نیز تحرکات رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرزهای شمالی ایران، در پی پاسخ به این پرسش برمی‌آید که چرا مناقشات میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان برای ایران مهم است؟ 

این مستند به کارگردانی وحید فراهانی، محصولی از سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

پوستر مستند سرزمین آتش

4. وداع با اسلحه

مستند وداع با اسلحه، روایتی از زندگی یاسر عرفات، موسس و رهبر جنبش فتح و رییس دولت خودگردان فلسطین است. در این مستند، سیر دگرگونی عرفات از یک مبارز به یک سیاستمدار، سیر تاسیس جنبش فتح، سیر مذاکرات صلح عرفات و رژیم صهیونیستی، انتخاب عرفات به عنوان رییس دولت خودگردان، اختلافات فتحی شقاقی رییس جنبش جهاد اسلامی با عرفات و ... مورد بررسی قرار می‌گیرند.

مستند وداع با اسلحه کاری از سفیر فیلم است و امیرحسین کاربخش راوری کارگردانی آن را بر عهده داشته است.

پوستر مستند وداع با اسلحه

همچنین بخوانید: 10 مستند برتر عماریار درباره سرزمین فلسطین

5. لاتارینو

استارتاپ‌ها با هدف خروج از اقتصاد نفتی، رونق می‌گیرند و دولت به‌جهت حمایت از استارتاپ‌ها وارد این عرصه می‌شود. انتظار می‌رود که کشور از حالت وابستگی به نفت خارج شود اما وارد شکل دیگری از اقتصاد نفتی می‌شود. هدف، پرورش استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان بود اما به جز فساد و پول‌شویی، چیز دیگری به ارمغان نیامده است. همچنین مشکل جدیدِ مهاجرت شرکت‌هایِ دانش‌بنیان را برای کشور به وجود آورده است.

مستند لاتارینو به کارگردانی مجید رستگار، محصولی از مرکز مستند سوره است.

پوستر مستند لاتارینو

6. پرچمدار

مستند پرچمدار، حکایتی از مسیر ایجاد، تثبیت و تحکیم قدرت پهپادی ایران با تکیه بر پهپادهای خانواده شاهد را ارائه می‌دهد و با استفاده از تصاویر آرشیوی که برای نخستین‌ بار منتشر می‌شوند، بسیاری از عملیات‌ و اتفاقات پهپادی شاخص در طول سال‌های اخیر به ویژه در جبهه مقاومت را با روایت مستقیم نفرات درگیر در این حوزه به تصویر می کشد. 

این مستند در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) تهیه شده و محمد شلتوکی کارگردان آن است.

پوستر مستند پرچمدار

7. آستین خالی

مستند آستین خالی، روایتی از زندگی شهید حاج حسین خرازی از زبان دوستان و هم ‌رزمان او است که تا کنون در مقابل دوربین نبوده‌اند؛ از جمله بیسیم‌ چی‌ها و رانندگان. حاج حسین فرمانده‌ای منحصربه‌فرد است که به الگویی برای هم ‌رزمانش تبدیل شده بود. او فرمانده لشکر امام حسین(ع) بود با نام لشکر خط ‌شکن شناخته می‌شد. 8 اسفند 65 در جریان عملیات کربلای 5 که به شهادت رسید، دشمن بعثی شهادت او را هلهله‌ کنان جشن گرفت.

مستند آستین خالی محصولی از حوزه هنری اصفهان به کارگردانی سید مهدی خیام الحسینی است.

پوستر مستند آستین خالی

همچنین بخوانید: آستین خالی، چشمانی پر اشک

8. داستان سفارت

مستند داستان سفارت، روایتی از روابط ایران و رژیم صهیونیستی قبل از وقوع انقلاب است. در این مستند به اقدامات مشترک رژیم پهلوی و رژیم صهیونیستی از قرارداد موشک بالستیک گرفته تا فعالیت اشتراکی در دشت ناز قزوین و اقدامات امنیتی و اطلاعاتی مشترک بین موساد و ساواک، اشاره شده است.

مستند داستان سفارت در خانه مستند انقلاب اسلامی ساخته شده و احسانی شادمانی کارگردانی آن را بر عهده داشته است.

پوستر مستند داستان سفارت

9. مقدس نما 

مستند «مقدس نما»، شیخ محمود حلبی به‌منظور مقابله با بهائیت انجمن حجتیه را تاسیس می‌کند اما پس از نهضت ملی‌شدن صنعت نفت، شیخ از عرصه مبارزه سیاسی پا پس می‌کشد. با گسترش نفوذ بهائیت در دربار شاه، همچنان شیخ محمود حلبی سکوت کرده و با بهائیت به مبارزه برنمی‌خیزد. تا سرانجام امام خمینی (ره) جریانی در مقابل بهائیت در کشور ایجاد می کند.

مستند مقدس نما، محصولی از سفیرفیلم به کارگردانی امیرعباس کنعانی هرندی است.

پوستر مستند مقدس نما

 

10. خاطرات تکه تکه

مستند خاطرات تکه تکه درباره شهید ابومهدی المهندس، فرمانده سابق نیروهای بسیج مردمی عراق است. این مستند در گفتگو با دکتر علی خفاف، معاون و پزشک او، نگاهی کوتاه و گذرا به زندگی این شهید بزرگوار می‌اندازد و از شبی سخن می‌گوید که دکتر برای تأیید شهادت بر پیکر وی حاضر می‌شود.

مستند خاطرات تکه تکه به کارگردانی مهدی مطهر ساخته شده است.

پوستر مستند خاطرات تکه تکه

همچنین بخوانید: معرفی و بررسی مستند خاطرات تکه تکه

11. سرزمین مادری

بعد از جنگ جهانی اول و تسلط انگلیس بر فلسطین، یهودیان که تنها راه نجات خود را تاسیس کشور می‌دیدند، با حمایت انگلیس به فلسطین مهاجرت می‌کنند. آن‌ها برای تسلط بیشتر بر این سرزمین دست به قتل عام مردم فلسطین می‌زنند و به این ترتیب اسرائیل جعلی به وجود می‌آید؛ گرچه فلسطین میدان را ترک نمی‌کند و مردم این سرزمین مبارزه را برای بازپس گیری سرزمین مادری و بیرون راندن اشغالگران آغاز می‌کنند.

پوستر مستند سرزمین مادری

مستند سرزمین مادری به کارگردانی حسن وزیرزاده تهیه و تولید شده است.

برترین مستند 1402 را انتخاب کنید

12. جوانمرگ

مستند جوان مرگ، در گفتگو با چهره‌های مختلفی از جمله حجت الاسلام ناطق نوری و مرحوم نادر طالب زاده، روایت دست اولی از تشکیل جهاد سازندگی و انحلال این نهاد در دهه ۶۰ ارائه داده است. 

مستندی به کارگردانی سعید فضل زرندی که در مرکز مستند سفیرفیلم تهیه شده است.

پوسترمستند جوانمرگ

13. برزخی‌ها

مستند برزخی‌ها، به بازخوانی پرونده یکی از جنجالی ترین فیلم‌های سینمای ایران در سال‌های ابتدایی دهه 60 می‌پردازد که عنوان « اولین فیلم توقیفی بعد از انقلاب» را از آن خود کرده بود. این مستند به سراغ کسانی رفته که هر یک سهمی در فرایند تولید، اکران و توقیف فیلم برزخی‌ها داشته‌اند.

مستند برزخی‌ها کاری از عارف افشار است که به همت سازمان هنری رسانه‌ای اوج ساخته شده است.

پوستر مستند برزخی‌ها

14. بن بست شکن

یک گروه جهادی متشکل از دانشجویان سازمان بسیج تهران بزرگ، در واپسین روزهای سال۱۳۹۸، خدمت در ستاد مقابله با کرونا را جایگزین حضورشان در اردوی راهیان نور می‌کنند. نیروهای جهادی،   به دلیل کمبود تجهیزات مورد نیاز در بیمارستان‌ها، تولید شیلد و گان را شروع کردند. از طرفی جوانان بسیجی با مشاهده وضعیت تأسف ‌بار مردم آمریکا، کمک‌های جهادی خود را به سفارت سوئیس‌، دفتر حافظ منافع ایالات ‌متحده آمریکا در ایران، ارسال می‌کنند.

مستند بن بست شکن محصولی از مدرسه اندیشه و هنر (ماه) است که به کارگردانی علی سرو تولید شده است.

پوستر مستند بن بست شکن

15. انقلابی درون انقلاب

مستند انقلابی در انقلاب، روایتی از تاسیس سازمان نهضت سواد آموزی است که از آن تحت عنوان انقلابی درون انقلاب نیز یاد می‌شود.

این مستند در قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله اعظم، به کارگردانی سید حسین امام جمعه ساخته شده است.

پوستر انقلابی درون انقلاب

همچنین بخوانید: الف مثل انقلاب

16. آقا جواد

مستند آقا جواد، روایتی از زندگی مرحوم استاد جواد کاشانی استاد حوزه علمیه تهران، از زبان دوستان و شاگردان ایشان می‌باشد.

این مستند محصولی از واحد رسانه حوزه علمیه مروی است که علی اسکندری و محمد حسین اقتدار کارگردانی آن را بر عهده دارند.

+ تماشای آنلاین و دانلود مستند آقا جواد

نظرسنجی برترین مستند 1402 جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

 

17. چرا یمن؟

مستند چرا یمن؟ به کارگردانی وحید فراهانی، به خوبی نشان می‌دهد که چرا چندین قدرت منطقه‌ای و بین ‌المللی بیش از یک دهه است که توان سیاسی، قدرت نظامی و منابع مالی خود را وقف کنترل خاک کشور یمن کرده‌اند و چرا ترس اسرائیل از موقعیت جغرافیایی یمنی‌ها در دریای سرخ بیشتر از موشک های یمنی است؟

پوستر مستند چرا یمن

همچنین بخوانید: مستند چرا یمن؟ بررسی و معرفی

18. هپکوتیزم

مستند هپکوتیزم، روایتی از اتفاقات و سرگذشت کارخانه ماشین سازی هپکو و اعتراضات کارگران آن در  ده سال گذشته است. 

سعید ساروقی کارگردانی این مستند را بر عهده داشته است.

پوستر مستند هپکوتیزم

19. مادر اسرائیل

مادر اسرائیل روایتی از غصب سرزمین فلسطین به دست اشغالگران صهیونیست از زبان نخستین نخست وزیر زن رژیم صهیونیستی است. تصاویر آرشیوی از سال ۱۹۴۸، تاریخ اعلام موجودیت این رژیم و بازسازی برهه‌هایی از زندگی گلدا مایربخش‌هایی از این مستند را تشکیل می‌دهد.

مستند مادر اسرائیل محصولی از گروه معارف شبکه سوم سیما است که احسان شادمانی کارگردانی آن را بر عهده داشته است.

پوستر مستند مادر اسرائیل

20. پولیتزر

مستند پولیتزر، روایت دردناک‌‌ترین واقعه دفاع مقدس برای رزمندگان یزدی است که با اسارت 28 نوجوان یزدی به دست ضدانقلاب دموکرات در سال 62 فاجعه ای تلخ و بی‌سابقه رقم می‌خورد.

این مستند سال 1401 در سازمان فرهنگی هنری شهرداری یزد تولید شده و مصطفی ملاحسینی اردکانی کارگردان آن بوده است.

+ تماشای آنلاین و دانلود پولیتزر

21. برادرم اکبر

مستند برادرم اکبر به کارگردانی سید علی شفعی، روایتی از زندگی شهید علی اکبر وطن خواه از زبان خانواده و همرزمان ایشان است.

+ تماشای آنلاین و دانلود مستند برادرم اکبر

22. خارج از محدوده

مستند خارج از محدوده، روایتی است از حمله مسلحانه یک تکفیری با سلاح سرد به سه روحانی در  حرم مطهر امام رضا(ع) ،  که منجر به شهادت دو نفر از آن‌ها شد.

+ تماشای آنلاین و دانلود مستند خارج از محدوده

این مستند به کارگردانی محمد محمدزاده است که در بنیاد جامعه پردازی هدایت تهیه و تولید شده است.

برای شرکت در نظرسنجی کلیک کنید

23. داستان ساحل شرقی

مستند داستان ساحل شرقی، روایتی از زندگی روزمره مردم فلسطین در نوار غزه است.

این مستند به همت گروه معارف اسلامی شبکه سوم سیما تولید شده و احسان شادمانی کارگردانی آن را بر عهده داشته است.

+ تماشای آنلاین و دانلود مستند داستان ساحل شرقی

همچنین بخوانید: زعتر؛ طعم ساحل شرقی

24. غیر رسمی 6

مستند غیر رسمی 6، ششمین قسمت از سری مستندهای غیر رسمی است که به روایت جلسات و دیدارهای مختلف مقام معظم رهبری با گروه‌ها، اصناف و طیف‌های فکری مختلف می‌پردازد. در قسمت ششم این مستند شاهد نگاه ویژه آیت الله خامنه‌ای به حوزه کتاب و کتابخوانی و هنرمندان این زمینه هستیم.

کارگردانی این مجموعه مستندها را سید محمد علی صدری نیا بر عهده دارد.

+ تماشای آنلاین و دانلود غیررسمی

25. دوئل امجدیه

در جریان میزبانی ایران از بازی‌های فوتبال در دوران پهلوی، تیم تاج که بعدها استقلال نام گرفت، در مقابل اسرائیل قرار می‌گیرد. این بازی فرصت مناسبی برای تسلای دل مردمی است که همواره به‌خاطر درد و رنج مردم فلسطین اندوهگین بودند. بازی با پیروزی ایران به پایان می‌رسد ولی در هیاهوی پیروزی، بحرین را از ایران جدا می‌کنند.

پوستر مستند دوئل امجدیه

مستند دوئل امجدیه محصولی به کارگردانی محمدرضا یوسفی است که سال 1402 تولید شده است. 

نظرسنجی برترین مستند 1402 جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

 

 

 

نظر مخاطب
مهدی چهارشنبه 01 فروردین 1403
سلام خداقوت اطلاع رسانی برای این رویداد مردمی ضعیف بود،ولیکن فرصت مناسبی برای انتخاب آثار وجود داشت...برخی از مستند ها مثل برزخیها قابل مشاهده نبودند یعنی لینک برای پخش نداشت.
را نوشت چهارشنبه 29 فروردین 1403
پوسترهای موجود توی متن لینک شدن. با کلیک روی پوسترها به صفحه پخش آثار هدایت میشید

مهدیه معظم‌نیا چهارشنبه 01 فروردین 1403
با تشکر از عماریار عزیز من یک مستند درباره یمن ( قاعده‌ی بازی)، یک مستند درباره فلسطین ( وداع با اسلحه) و یک مستند درباره ایران ( لاتارینو) را انتخاب کردم خارج از محدوه هم واقعاً لطیف بود. حیف که حق انتخاب بیشتر از سه مستند نداشتم 😔

ابوذر کیوانی هفشجانی چهارشنبه 01 فروردین 1403
آقامصطفی.قاعده بازی.سرزمین آتش
را نوشت پنج‌شنبه 16 فروردین 1403
لطفا برای شرکت در مسابقه از طریق فرم نظرسنجی موجود در متن اقدام کنین. نظرات خارج از این فرم در نظرسنجی شرکت داده نمیشن.

سیداکبر عزیزی چهارشنبه 01 فروردین 1403
سلام و عرض ادب مستند غیر رسمی 6 علاوه بر نشان دادن تفکرات عمیق مقام معظم رهبری بر تحولات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی منطقه، این موضوعات را به شکلی مطرح می فرمایند که توجه مخاطب را به ابعاد مختلف سوق می دهند و هدف ایشان، روشنفکری از طریق مطالعه در زمینه های مختلف می باشد.

محمد درچه ای چهارشنبه 01 فروردین 1403
مستند آقا مصطفی مستند خاطرات تکه تکه مستند جوانمرگ
را نوشت پنج‌شنبه 16 فروردین 1403
دوست عزیز لطفا گزینه‌های موردنظرتون رو از طریق فرم نظرسنجی برای ما بفرستین تا در مسابقه شرکت داده بشن.

مجتبی عزیزان چهارشنبه 01 فروردین 1403
سلام علیکم خداقوت به تمام بچه‌های عماریار مستند پرچمدار مستند قاعده بازی مستند سرزمین آتش یاعلی مدد
را نوشت پنج‌شنبه 16 فروردین 1403
لطفا برای شرکت در مسابقه از طریق فرم نظرسنجی موجود در متن اقدام کنین. نظرات خارج از این فرم در نظرسنجی شرکت داده نمیشن.

زهرا عبدالله پور عارفی چهارشنبه 01 فروردین 1403
کمک ایران به یمن

محدثه چهارشنبه 01 فروردین 1403
خیلی خیلی نظرسنجی های خوبی بودن.

خانم حجتی چهارشنبه 01 فروردین 1403
با سلام. همه محتواها عالی هستند و انتخاب سخت بود ولی با اینحال انتخاب بنده : غیررسمی ۶ آستین خالی خارج از محدوده باتشکر.
را نوشت پنج‌شنبه 16 فروردین 1403
لطفا برای شرکت در مسابقه از طریق فرم نظرسنجی موجود در متن اقدام کنین. نظرات خارج از این فرم در نظرسنجی شرکت داده نمیشن.

محمد صرفی چهارشنبه 01 فروردین 1403
دوعل امجدیه مادر اسرائیل پولیتزر هپکوتیزم چرایمن؟ برزخی ها
را نوشت پنج‌شنبه 16 فروردین 1403
لطفا گزینه‌های موردنظرتون رو از طریق فرم نظرسنجی برای ما بفرستید تا در مسابقه شرکت داده بشن.

احمدعلی چهارشنبه 01 فروردین 1403
پرجمدار بسیار عالیه

محنا شیخ زاده چهارشنبه 01 فروردین 1403
من خیلی نوشته ها رو دوست داشتم

محمد رضا آبیارپور چهارشنبه 01 فروردین 1403
عالی بود

حسین چهارشنبه 01 فروردین 1403
تشکر از تلاش های شما

مجتبی مفتاح چهارشنبه 01 فروردین 1403
وداع با اسلحه
را نوشت پنج‌شنبه 16 فروردین 1403
لطفا گزینه‌های موردنظرتون رو از طریق فرم نظرسنجی برای ما بفرستین تا در مسابقه شرکت داده بشه.

مریم جمالی چهارشنبه 01 فروردین 1403
وداع با اسلحه قاعده بازی چرا یمن؟
را نوشت پنج‌شنبه 16 فروردین 1403
لطفا برای شرکت در مسابقه از طریق فرم نظرسنجی موجود در متن اقدام کنین. نظرات خارج از این فرم در نظرسنجی شرکت داده نمیشن.

علی ذاکری چهارشنبه 01 فروردین 1403
باسلام بهترین مستند از نظر محتوایی داستان؛ گرافیگ میدانی نوع فیلم سازی بسیار عالی قشنگ دل نوابود. مستند چرا یمن

محمودجمشیدی چهارشنبه 01 فروردین 1403
مستندلاتارینو
را نوشت پنج‌شنبه 16 فروردین 1403
لطفا برای شرکت در مسابقه از طریق فرم نظرسنجی موجود در متن اقدام کنین. نظرات خارج از این فرم در نظرسنجی شرکت داده نمیشن.

ندا مقومی چهارشنبه 01 فروردین 1403
سلام طاعات و عبادات قبول باشه الحق والانصاف باید بگم بی نظیر هستید خوراک ناب فرهنگی سینمایی ها و مستندها ی سالم و ناب غنی که باخیال راحت باخانواده می‌بینیم توی این روزای عزیز دعاگوتون هستیم

سید محمد رضا رضایی چهارشنبه 01 فروردین 1403
غیر رسمی۶ خاطرات تکه تکه مقدس نما
را نوشت پنج‌شنبه 16 فروردین 1403
لطفا برای شرکت در مسابقه از طریق فرم نظرسنجی موجود در متن اقدام کنید.

مرتضی تقوی چهارشنبه 01 فروردین 1403
مستند "آقا مصطفی"
را نوشت پنج‌شنبه 16 فروردین 1403
برای شرکت در مسابقه لطفا از طریق فرم نظرسنجی موجود در متن اقدام کنید. نظرات خارج از فرم متاسفانه در مسابقه شرکت داده نمیشن.

مرتضی تقوی چهارشنبه 01 فروردین 1403
مستند "آقا مصطفی" رو بهترین مستند میدونم، اولا بدلیل سوژه و موضوع خیلی مهمش، ثانیا فضای صمیمی و جذاب مستند.

مهدی سالاری چهارشنبه 01 فروردین 1403
غیر رسمی ۶
را نوشت پنج‌شنبه 16 فروردین 1403
دوست عزیز لطفا برای شرکت در مسابقه از طریق فرم نظرسنجی موجود در متن اقدام کنید. متاسفانه خارج از این فرم امکان ثبت نظرات وجود نداره

راه نوشت راهی برای عبور از سینمای سانسور. اینجا محصولات عماریار را تحلیل می‌کنیم، با نگاهی نو درباره مستندها، فیلم‌ها و سریال‌ها می‌نویسیم و جدیدترین مطالب مربوط به جبهه فرهنگی انقلاب را دنبال می‌کنیم.
تهران، بلوار کشاورز، خیابان ۱۶ آذر، روبروی خیابان پورسینا، پلاک ۶۰ تلفن: 42795910-021